top of page

הקסם שביציאה מאזור הנוחות

לשדרג את עצמך

קחי לך רגע ונסי להיזכר בפעם האחרונה שאמרת לעצמך ״מדהים, היום למדתי משהו חדש על עצמי״. עכשיו, נסי לחשוב מה קרה באותו היום? (באמת, קחי לך רגע להיזכר, זה חשוב).


בואי נחשוב לרגע - מתי למדת משהו חדש על עצמך? זה קרה בדיוק רגע אחרי שהתגברת על קושי, רגע אחרי שצלחת את הבלתי אפשרי, רגע אחרי שסיימת משהו שמראש לא האמנת שתסיימי. בדיוק ברגע הקסם הזה עולה חיוך ענק על השפתיים. חיוך של ניצחון והגשמה, מלא מתיקות ואושר שנותן אנרגיה עצומה ונשאר לתמיד. ההרגשה הזו תמלא אותך ותוכיח לך שאת הרבה יותר טובה ממה שלפני רגע חשבת ואת מסוגלת לעמוד באתגרים שנראו לך בלתי אפשריים.

זה קורה אחרי מבחן באוניברסיטה בקורס קשה שחשבת שאין סיכוי שתעברי, זה קורה כשאת מצליחה בעבודה במקום שרבים לפניך נכשלו וזה קורה כשאת מתגברת על משבר אישי קשה שכבר הכרזת שאין סיכוי שתוכלי לו.


מה שמשותף לכל אלו הוא המקום חסר הסיכוי שממנו התחלת, המאמץ האדיר שהתהליך דרש ממך וההתגברות על הקושי שבאה יחד עם ההכרה המשמעותית ונותנת הכוח שאת יכולה.


יציאה מאזור הנוחות


לו היית יכולה לבחור, סביר שלא היית מעמידה את עצמך במצב בו את נדרשת למאמץ כל כך מורכב, גם אם בסופו את צפויה לתגמול אישי ונפשי אדיר. לא בגלל שאת עצלנית חלילה אלא בגלל שזה הטבע האנושי. אין לנו עניין להשקיע מאמץ. נקודה.

אבל יש לפעמים בחיים מצבים או הזדמנויות בהן כדאי לך לצאת מאזור הנוחות וליזום לעצמך אתגר בדיוק בגלל התגמול האישי והנפשי האדיר שבסופו. משהו שאת לא עושה כל יום ואולי אפילו נוגד את הטבע שלך. כזה שידרוש ממך מאמץ לא קטן, כזה שאת מתקשה להאמין שתעברי. זה שווה רק בשביל מטרה ברורה אחת - לצלוח את הבלתי יאומן ולקבל את החיזוק האישי והנפשי המתגמל שבסופו.


צילום עירום כאתגר מתגמל

אם את לא נוהגת להצטלם צילום עירום אמנותי מקצועי, אני מניח שתסכימי אתי שהוא נראה ככזה המהווה אתגר מורכב וגם דורש יציאה משמעותית מאזור הנוחות שלך. את גם מבינה עכשיו את הכוח שיש ביציאה מאזור הנוחות כדי לחזק, להעצים ולתגמל אותך ולהפוך אותך להיות גרסה משופרת של עצמך. כל מה שנותר הוא להחליט שהגיע הזמן וצריך לעשות.

אני מכיר אותך. את בטח אומרת לעצמך עכשיו שזה רעיון נחמד אבל את לא דוגמנית, שאולי אבל קודם את צריכה להוריד כמה ק״גמים, שאת כבר מבוגרת מידי לזה ועוד מגוון של סיבות שכולן נועדו כדי להחזיר אותך לאזור הנוחות ולמנוע ממך את המאמץ תוך שאת מוותרת על התגמול האדיר שבסופו, פשוט כי זה יותר קל.

אז לך בדיוק רציתי להגיד רק דבר אחד ״חבל שלא עשיתי את זה קודם״. זה המשפט הכי שכיח בסוף הצילומים שבא יחד עם חיוך אדיר שלא יורד לאורך זמן ועם תעצומות נפש ואנרגיות חדשות.


לתשובות לכל השאלות שבטוח יש לך צרי עכשיו קשר. לא בשביל שאנסה לשכנע אלא בשביל לקבל ממני תשובות כנות לשאלות שלך שיאפשרו לך לקבל החלטה בעצמך.



bottom of page